Domov Novinky Endrick má nevyčísliteľnú hodnotu

Endrick má nevyčísliteľnú hodnotu

Agentúra Wolff Sports je zodpovedná za imidž a marketingové aktivity súvisiace s Endrickom, ktorý sa čoskoro oficiálne pripojí k Realu Madrid. AS sa pri tejto príležitosti rozhodol vyspovedať majiteľa agentúry Fábia Wolffa.

Autor: Marek Varga
0 komentár

„Máme jasno v modeli, ktorý chceme pre Endricka. Málo značiek, celkovo maximálne osem. Niečo ako Rafa Nadal, Federer či Cristiano. Chceme medzinárodné prestížne značky, ktoré Endrickovi prinášajú skutočné príbehy. Nechceme, aby to bolo len o peniazoch, chceme, aby za tým bol príbeh.“

„Chceme, aby značky s veľkou silou vytvorili spolu s nim niečo skvelé. S Rafom Nadalom to vyzeralo veľmi dobre s Kia, Telefónica, Nike a Mapfre. Sú to vzťahy, ktoré sa vyvinuli v priebehu času. Keď nadviažete spoluprácu s mnohými sponzormi, skutočne prídete o možnosť budovať dobré kontakty. Ľudia začínajú strácať prehľad o tom, pre aký produkt je hráč ambasádorom.“

„Prvá veľká značka, ktorú sme získali, bola OdontoCompany. Je to najväčšia franšíza zubnej kliniky na svete s 2 000 pobočkami rozmiestnenými po celej planéte. Vyhovovalo nám to, pretože je za tým kľúčový príbeh týkajúci sa chlapca.“

„Endrickov otec mal vážne problémy so zubami, ktoré sa vyriešili po tom, čo sa chlapec presťahoval do Palmeiras. Vtedajší rezervný brankár prvého tímu zorganizoval finančnú zbierku na financovanie implantátov. Toto je prirodzené rozprávanie. Veľmi sa nám to hodilo a Endrick má navyše milý úsmev. To isté platí pre Rei do Pitaco, ďalšiu veľkú značku, s ktorou spolupracujeme a ktorá je najväčšou online platformou pre športové hry v Latinskej Amerike. Každý chlapec je blázon do online hier…“

„Robíme prácu spočívajúcu v správnom budovaní imidžu. Nezameriavame sa na získavanie sponzorov, ale na budovanie imidžu. Veríme, že táto práca prirodzene prinesie tieto najdôležitejšie zákazky aj v budúcnosti.“

„Pred piatimi rokmi ma kontaktoval Frederico Pena, ktorý je jedinečným podnikateľom. Je futbalovým vizionárom. Pozná našu prácu a má relevantné referencie. V tom momente chcel začať s budovaním imidžu pre jedného chlapca, ktorého mal vo Flamengu. To dieťa bol Vinicius Júnior. V tom čase mala moja spoločnosť na stole veľa otvorených tém a nebol ten správny čas, aby sme riešili úplne nové spolupráce. Túto ponuku som odmietol. Budem to ľutovať do konca života (smiech).“

„Spojil som sa s ním v januári tohto roku, pretože som mal stávkovú spoločnosť, ktorá chcela, aby sa Vinicius stal ich ambasádorom značky. Predtým sme sa spolu takmer tri roky nerozprávali. A vtedy mi Frederico povedal, že má úžasného 15-ročného chlapca, ktorého mi chce dať. Poslal mi video, ako malý hráč v drese Palmeiras skóroval z vlastnej polovice vo finále turnaja Paulista U17. Nemohol som zopakovať tú istú chybu, akú som urobil pred piatimi rokmi.“

„Endrick je diamant na ihrisku aj mimo neho. Diamant, ktorý treba brúsiť s veľkou starostlivosťou. Vo veku 16 rokov už prekonal rekord. V súčasnosti nie je v Brazílii ani jeden hráč, ktorý by podpísal tri minimálne trojročné zmluvy.“

„Od januára do súčasnosti sa jeho hodnota desaťnásobne zvýšila. Teraz s jeho prestupom do Realu Madrid je jeho skutočná hodnota nevyčísliteľná…“

zdroj: as.com

Subscribe
Notify of
0 Komentárov
Inline Feedbacks
Načítať všetky komentáre

Odporúčame

0
Tu môžete pridať komentár, nech sa páči...x