Viniciusov vzťah s Nike je naštrbený, o čom ako prvý informoval O Globo a potvrdil to aj denník MARCA. Vzťah týchto dvoch strán bol už nejaký čas len formálny a futbalista bol veľmi nešťastný zo zaobchádzania slávnej športovej značky.
Dôkazom toho je aj fakt, že na MS 2022 hrá v starom modeli kopačiek.
Zdroje oboznámené so situáciou vysvetľujú denníku, že Vinicius sa cíti byť sklamaný z Nike v dvoch súvisiacich aspektoch, a to v ekonomickom a prominentnom.
Je obmedzený v niektorých kampaniach s Realom Madrid, pretože je to klub sponzorovaný spoločnosťou Adidas. Brazílčan si myslí, že nedostal pozornosť, ktorú si zaslúži.
Nie je to subjektívny názor, ale vychádza zo správ z prieskumu jeho trhovej situácie. Pri tejto analýze sa brali do úvahy rôzne faktory: vplyv hráča v médiách, mediálny záujem v Reale Madrid a v Brazílii v porovnaní s ostatnými spoluhráčmi, predaj dresov, počet ponúk a obchodov s rôznymi medzinárodnými spoločnosťami (v júli podpísal päť nových) alebo vplyv na sociálnych sieťach, napríklad na Instagrame má 25,9 milióna sledovateľov (pred štyrmi a pol mesiacmi to bolo 21,3).
Viniciusovi právnici skúmajú, ako zmluvu ukončiť
Tie isté zdroje poukazujú na to, že zmluva, ktorá stále zaväzuje Viniciusa k Nike, platí ešte šesť rokov, do roku 2028, a útočníkovi právnici študujú, ako ju ukončiť.
Nebude to jednoduché, pretože neexistuje žiadna doložka a žiadne konkrétne lehoty na skoršie ukončenie spolupráce.
Všetci zainteresovaní priznávajú, že Vinicius a Nike sú stále uviaznutí v bode, odkiaľ niet návratu. Prvá zmluva bola podpísaná v roku 2013 do roku 2023 a druhá v roku 2018 do roku 2028.
V tej druhej mohol Brazílčan počítať s lepšími finančnými podmienkami, no s veľmi juniorským profilom a dnes výrazne pod trhovou hodnotou.
zdroj: marca.com