Včera sa to, o čom už niekoľko dní píšu španielske médiá, stalo skutočnosťou. Real Madrid oficiálne potvrdil spoluprácu s BMW. Nemecký koncern so sídlom v Mníchove nahrádza Audi, ktoré sponzorovalo Real Madrid posledných osemnásť rokov.
Hlavným pilierom spolupráce medzi BMW a Realom je podpora inovatívnych projektov s pozitívnym dopadom na životné prostredie, trvalo udržateľného rozvoja a diverzity.
Spolupráca športového klubu a automobilového koncernu je vždy spojená s fanúšikmi áut, ktoré dostanú hráči.
Hráči pri automobilke AUDI preferovali SUV. Teraz budú mať na výber autá so 100% elektrickým pohonom z modelov iX1, iX3, i4, i7 alebo iX.
Jednou z hlavných výhod, ktoré BMW v novej zmluve našlo, je očakávaný úspech nového štadióna. Real Madrid môže zvýšiť svoj ročný obrat o približne 300 miliónov eur využívaním Santiago Bernabéu na viaceré podujatia počas roka.
🔥 Nové vonkajšie dresy naskladnené! Pre zľavu použi kód HALAMADRIDSK
Na týchto podujatiach, ale aj počas zápasov v La Lige či Lige majstrov sa má ukázať logo BMW.
Klub však nemusí počítať len s autami pre mužský futbalový tím, ženský futbalový tím, basketbalový tím a trénerský tím,
Audi v posledných rokoch platilo Realu Madrid 5 miliónov eur ročne. BMW zase ponúklo Madridčanom viac, čo mohol byť aj hlavný dôvod na zmenu sponzora.
Bavorský koncern má ročne previesť na účet Los Blancos približne 7-7,5 milióna eur, informuje špecialista na športový marketing Łukasz Bączek, ktorý je na zozname 50 influencerov obchodného a športového portálu Sportico.
Zmluva s BMW je treťou najväčšou sponzorskou zmluvou, ktorú vlastní Real Madrid. Králi dostanú viac peňazí len od Adidas a Emirates.
Nemecká spoločnosť vyrábajúca obuv a športové oblečenie platí Los Blancos 110 miliónov eur ročne. V roku 2017 aerolinky z Dubaja podpísali s klubom zmluvu, podľa ktorej mali za päť sezón zaplatiť spolu 261,5 milióna eur.
Ako dlho bude spolupráca trvať, Real Madrid ani BMW neprezradili, no takéto zmluvy sa zvyčajne uzatvárajú na obdobie 3 až 5 rokov.
zdroj: twitter.com