Zmluva vyprší 30. júna a obe strany sa ju rozhodli neobnoviť po tom, čo na rokovaniach lídrov Madridu a nemeckej značky koncom minulého roka nedosiahli ekonomickú dohodu.
Los Blancos s novým Bernabéu na obzore, sa chystá zvýšiť svoje výnosy a Audi sa plánuje viac stiahnuť z partnerstva s futbalovými klubmi a sústrediť sa najmä na Bayern Mníchov.
O 19 rokov neskôr tak Audi, ktoré bolo na druhej úrovni madridských obchodných dohôd, už nebude sponzorom.
To, že Audi odíde, ale neznamená, že Real Madrid bude mať o jedného sponzora menej. Denník MARCA prišiel s informáciou, že nové partnerstvo má uzavrieť s automobilkou BMW. Nemecká automobilka sa má postarať o vozový park hráčov a zamestnancov klubu a zároveň má patriť medzi hlavných sponzorov klubu.
BMW so sídlom v Mníchove vlastní tiež Mini a Rolls-Royce a je popredným európskym predajcom áut vyššej kategórie pred Audi, Lexus a Merdedes.
Je tiež prémiovým sponzorom Milána a autá dodáva futbalistom talianskeho tímu od minulého roka, keď sa nemecká značka rozhodla vstúpiť do sveta futbalu tak, ako to urobilo Audi začiatkom tohto storočia.
Teraz po dohode s Realom Madrid urobila ďalší krok vpred, keďže v klube so 14 európskymi pohármi a na novom Santiagu Bernabéu bude mať popredné miesto.
Audi napríklad okrem rozdávania áut hráčom prvého tímu nechýbalo na lavičkách štadióna a v rôznych priestoroch štadióna a vo Valdebebas. Dalo názov aj niektorým letným turnajom, na ktorých bol Real Madrid zmluvne prítomný a po ktorých už logicky nie je ani stopy pre budúcu sezónu.
Madrid naďalej zvyšuje svoje zdroje príjmov
Real Madrid týmto spôsobom pokračuje vo zvyšovaní svojich príjmov, ktoré sa exponenciálne znásobia s novým štadiónom, ktorý bude hotový o rok, v júni 2023.
Prognóza klubu je, že obrat sa zvýši o približne 300 miliónov eur, najmä vďaka využitia štadióna počas 365 dní v roku. A vo vnútri nového štadióna bude mať BMW významnú úlohu.
zdroj: marca.com